Vor Frue Kirke Silkeborg

Søger du yderligere oplysninger om den katolske kirke og katolsk tro, henvises til følgende link:

• Katolsk.dk - den katolske kirke i Danmarks websted. Oplysninger om bispedømmet, kirker, institutioner, katolsk tro og praksis og mulighed for spørgsmål.
  • Katolsk Orientering - websted for katolsk tidsskrift, der udkommer ca 20 gange om året. Mulighed for at download og tilmelding til nyhedsbrev.
  • Catholica.dk - webted der behandler emner om troen mere dybtgående.
  • Katpod.dk - katolske podcasts (mp3 filer) til download. Lyt til udsendelser der har været bragt i radioen, eller er specielt fremstillet til katpod.dk
  • DUK - webstedet for Danmarks unge Katolikker
  • Bibelselskabet - en almennyttig kirkelig institution, hvis formål er er at udgive Bibelen og bibelsk materiale og fremme bibelbrug samt at indsamle penge til det internationale bibelarbejde.
  • Pastoralcentret - en institution under det Katolske bispedømme København. Centret er den Katolske Kirkes officielle organ for formidling og koordinering af evangelisering og katekese.
  • Sankt Andreas bibliotek - Det Katolske Bispedømme Københavns offentlige teologiske bibliotek. Biblioteket rummer ca. 50.000 bind og er det største offentligt tilgængelige katolske fagbibliotek i Norden.
  • Pilgrimsilkeborg.dk - arrangerer økumeniske pilgrimsvandringer i Silkeborg og omegn.
  • www.katolskmagasin.dk - Katolsk Magasin er et uafhængigt, gratis online nyhedsmagasin, som skrives og redigeres af katolske lægfolk. Det er redaktionens målsætning at give et retvisende og loyalt billede af Den katolske Kirke – herunder dens historie, dens lære og dens rolle i den moderne verden – samt inspirere læserne til eftertanke.
  • www.caritas.dk - Caritas Danmark er den katolske kirkes humanitære hjælpeorganisation. Caritas udfører nødhjælpsprojekter og udviklingsprojekter i en lang række lande.
  • www.missio.dk
  • www.katolskliv.dk - Livet som katolik i Danmark